هزینه ساخت انواع درب و پنجره های دوجداره در مقایسه با هم چقدر است؟

چگونگی نگهداری از پنجره های UPVC چگونگی نگهداری از پنجره های UPVC

اطلاعات پروژه

06 خرداد 1396 نوشته شده توسط مدیر سایت
امتیاز دادن به این مطلب
(5 رای)

هزینه ساخت درب و پنجره های دوجداره آهنی ، دو جداره آلومینیومی غیر عایق یا نرمال ، و درب و پنجره دوجاره یو پی وی سی تقریبا یکسان است . با این تفاوت که به طو مثال در پنجره های آهنی کل مبلغ تا هنگام تکمیل پنجره در یک پروسه طولانی مدت .....

... در چنین مرحله بابت هزینه ساخت به آهنگر هزینه یراق و قفل و لولا و دستگیره به فروشنده یراق هزینه نصب به کارگر و معمار هزینه شیشه دوجداره به فروشنده شیشه ، هزینه نصب شیشه و لاستیک دور شیشه به نصاب شیشه ، و هزینه نقاشی به نقاش پرداخت می شود که معمولا کل هزینه ها در مجموع از پنجره یوپی وی سی به صورت چشمگیری بالاتر خواهد بود اما بدلیل اینکه سازنده هیچ گاه این هزینه ها را با هم جمع نمی کند متوجه نخواهد شد اما در پنجره یو پی وی سی کل هزینه ها به صورت یکجا و در زمان کوتاه به یک نفر پرداخت می شود که این موضوع باعث چشمگیر شدن مبلغ پرداختی و توهم گرانی یو پی وی سی خواهد شد.

در نهایت این پنچره روزنه ایست برای خروج انرژی و هدر دادن سرمایه و پول شما در ضمن اینکه با ذهنیت عمومی ارزان تر بودن از پنجره یو پی وی سی ذهنیت کلی استفاده از متریال ازان و بی کیفیت را در ساخت ساختمان تداعی می کند و باعث افت قیمت آن ساختمان در مقایسه با ساختمان مشابه با پنجره یو پی وی سی خواهد شد . با توجه به اینکه بعد از مدت کوتاهی جهت ایجاد رفاه و آسایش و جلوگیری از هدر رفتن پول و انرژی ، خریدار ساختمان این پنجره را کلا با پنجره یو پی وی سی عوض خواهد کرد وبه این ترتیب سرمایه و کار و انرژی مملکت به دلیل بی خردی در مدیریت ساخت برای حفظ منافع آیندۀ آن به هدر می رود .

20613 بار خوانده شده آخرین ویرایش در شنبه, 06 خرداد 1396 03:30
برای ثبت نظر باید در سایت ثبت نام نمایید